autocadprojekt.pl

wyposazenie i srodki trwale

wyposazenie i srodki trwale

Running – Pytania odnośnie Race Day

Istnieje wiele pytań, które przechodzą przez głowę biegacza podczas tygodnie pozycji do wyścigu. krzesła biurowe gdańsk Oto trzy z najczęstszych pytań, skierowane.

Kiedy należy zrobić, Twoja ostatnia dłuższą metę?

Wykonaj swoją ostatnią dłuższą metę trzy tygodnie przed dniem wyścigu.ścianki działowe do biura To daje swoje ciało dużo czasu, aby odzyskać i dostosowywania od stresu tego treningu. Zazwyczaj ostatni dłuższą metę powinno obejmować 75% dystansu wyścigu. Tak więc, do maratonu, czyli około dwudziestu mil. W następnym tygodniu, należy zrobić kolejną długą serię pięćdziesięciu procent dystansu wyścigu.

Co Intensywność należy uruchomić swoje długo Run at?

wyposazenie i srodki trwale

Zazwyczaj chcą trenować w wieku od dziesięciu do piętnastu sekund wolniejszy od swojego celu race pace. Uruchamianie ostatnie 25% treningu pracuje na swoim faktycznym tempem wyścigowym pomogą Ci utrzymać go, gdy jesteś zmęczony.

Co Pace należy uruchomić w trakcie wyścigu?

To coś trzeba odpowiedzieć za siebie. Jednak wiele z nich zależy od aktualnej kondycji. Określ swoją aktualną średnią tempo i rysunek w dowolnym miejscu od dziesięciu do piętnastu sekund mocniejszych na minutę. Nigdy nie mów nikomu swój cel wyścigu tempie. Jeśli kończy się nie czuć w 100% na dzień wyścigu, będzie tylko dodać do stresu. Będziesz wcisnąć się zbyt trudne i będziesz bonk zewnątrz.

Planować naprzód

Badania obszar, który jedziesz w dniu wyścigu. Badania rzeczywisty przebieg wyścigu. Czy istnieją wzgórza? Gdzie? Jaka jest temperatura zazwyczaj podoba? Gdzie są przenośne łazienki? Jak daleko jest hotel z linii startu? Jak się tam dostaniesz?

Artykuł dzięki: